Online Diary DayangFarraHana :D: Happy New Year World ;)

Monday 31 December 2012

Happy New Year World ;)

Photobucket
Assalamualaikum 2013 ?Hoi Esok Wa dahh 18 Tahun ,Semakin Bertambah Tahun Semakin Bertambah Umur Gua .Huaaaa !Alhamdulillah,Syukur sangat sangat sebab aku dapat habiskan tahun 2012 aku dengan jayanya .haha .Even banyak kenangan pahit manis masam tawar hebeh tercipta .tu semua memori .
Gua taknak nangis macam ni lagi dahh ,please jangan buat aku touching cenggini okayy .terlampau banyak airmata aku bazirkan untuk EX KAWAN FAMily .Let gone be bygone Farra .memang susah nak move on benda yg dahh buat kita sakit right .tapi aku cuba k:/ inshaAllah .hm
Haha annoying much muka aku ,Act,ni lasy gambar aku pakai baju sekolah .hari terakhir SPM lahh katakann ,huaaaaaa !start esok dah tak pakai cenggini dahhh ,rindunyaaaa nak dengar pengetua membebel masa perhimpunan ,nak makan nasi goreng ayam mak yan ,kena mention nama dengan cikgu Johan dalam class math ,tidur masa kelas ,makan kat belakang senyap senyap,baca yasin sesama ,nak camping sesama ,haih bnyak sangat dohh ,takpee buklan 3 2013 gua datang sekolah ,haha -,-
Bercakap pasl azam 2013 ?yeah NEW LIFE NEW BOOK NEW ATTITUDE NEW JOURNEY NEW STYLE NEW JOB AND EVERYTHING ARE NEW muehehe ,inshaAllah ,segala yg tak tercapai akan dicuba untuk dicapai ,haha ,paling penting gua nak GALAXY NOTE 2 ,haha cuba dapatkan k .harap 2013 ni lebih baik dari 2012 ,segala yg berlalu dah boleh buang dalam laut daahh ,bukak buku baru k .hehe .rasanya itu sahaja ,bye HAPPY NEW YEARS 2013 ,HAVE A GREAT YEARS WORLD ;)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang suka lolipop:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farra Farhana