Online Diary DayangFarraHana :D: THE DATE ILL NEVER FORGET AND ILL ALWAYS KEEP IN MY MIND :)

Wednesday 14 August 2013

THE DATE ILL NEVER FORGET AND ILL ALWAYS KEEP IN MY MIND :)

Assalamualaikum All readers and bloggerian entri kali ni hanya sekadar untuk berkongsi cerita jee so today 14/8/2013 apa dah jadi ? 14/4/2004-Pada kebiasaan aku dengan adik aku bangun subuh subuh lagi untuk menunaikan kewajipan sebagai pelajar sekolah rendah(adik aku darjah 1 aku darjah 3)sedar pagi tuu sebab lampu bilik tebukak then tengok luar ramai sangat orang aku dengan Farez pelik kenapa tokayah and makngah takkejut pegi sekolah (diorang jaga sebab nenek jaga mama kat hospital)tetiba tokyah dengan makngah datang bilik kitorang tokyah terus peluk aku makngah pulak nangis and terus peluk Farez then tokyah cium dahi aku sambil cakap "LONG FAREZ MAMA KAU DAH TAK ADA" aku pun cakaplahh memanglah tade mama kan kat hospital baru semalam jumpa dia kann(last jumpa 13/4/2004)tokyah said again "tak sayang mama dah meninggal kejap lagi jenazah mama balik hm secara automatik aku peluk adik then kitorang menangis hm kesian adik masa tu dalah rindu sangat kat mama aku apatah lagi so the day 14/4/2004 perginya harta yang paling bernilai dalam hidup aku im really missing you mama you first and last ampunkan segala dosa along maa Along janji akan tunaikan segala wasiat mama Along akan cuba jadi kakak anak cucu dan isteri ibu yang baik untuk orang terpenting dalam hidup along AL-FATIHAH TO ALLAHYARHAMAH HAJAH YUSMAWATI BINTI HAJI AMIR :'(
After 10 years 14/4/2013-Pepagi lagi dahh kena bangun siap siap nak p kerja tauu hoi rabak weyy mata aku ni,untunglahh makngah sebab bole masuk kerja pukul 10 ciss sabar jelaa so sampai tempat kerja aku macam biasa bukak kedai bersihkan apa yg patut buka kaunter bil(kaunter aku)then terus buat kerja macam biasa cek bil lahh kira duit lahh habis jeee aku bukak lahh Youtube kekonon nak survey lagu baruu tetiba terpandang kalender kat tepi ''14/4/2013'' Allah dahh 10 tahun mama tinggalkan aku masa tuu aku memg moody habislahh sampai tkmakan 1 hari customer bayar bil aku layan nak taknak jee aku rindu mama sangat sedar taksedar dah 10 tahun padahal rasa macam baru semalam mama pergi hm AL-FATIHAH mama :') nak dijadikan cerita petang tuu kedai tutup cepat sikit sebab bos kena pegi branch lain so aku makngah kak lia punn online lahh haih memacam benda kitorang buat kalau tade bos ni so jam masa tu pukul 6.39 orang yang tak disangka and takpernah tegur tapi pernah tenung muka dia(time bengkel kat sekolah dulu)haha first of my life aku buat press conference besar besaran oi--"Mohd Bakhit sent you a messages ayat first dia "Assalamualaikum lepasan SPM ea"haa kau senyum jap aku depan pc tuu dia tkpenah perasan aku pun time sekolah dulu mementang lahh time akulahh antara insan paling kecik dalam kelas tuu yg lain semua lelaki badan nah kau hempap aku bole koma terus--"haa but its okayy kalau awak nak tahu kann time kalau kita bengkel tu sambil saya menggegas dan melarik mata saya suka melilau taktentu pasal sebab saya taksuka ngadap natang tu semua so sekali tepandang awak(masa tuu tahap rabun taktinggi lagi)so start tu saya dah cam muka awak tapi nama jee taktahu..Tapi sayangg saya bole tahan berapa bulan jee kat sana haa takdapat jumpa awak so redha jelaa kann .Tapi that date 14/4/2013 saya memg taksangka awak tegur saya kat facebook dan saya taktahu macam mana sebenarnya bole friend dengan awak haih u know what awak dah buat saya happy masa tuu sebab kebetulan sebenarnya saya baru lepas nangis sebab terlampau rindu kat mama saya so i very thankful to Allah sebab dikenalkan dengan awak,dan untuk pengetahuan awak susah sebenarnya nak jumpa lelaki macam awak ni selalu ingatkan saya pada Allah(solat) lelaki lain erghh jangan kata ingatkan solat punn malas tau ,yew saya tahu kalau awak baca mesti awak cakap"alahh aku punn sebenarnya bukan baik sangat solat tu kan memang benda wajib"haha i guess lahh awak cakap mcmtu tapi kalau awak still ingat awak pernah call saya awak cakap "Alhamdulillah akhirnya perempuan yg saya idamkan dah jumpa"saya jadi weirdo jap saya pun tanya kenapa pulakk? "saya memang cari perempuan yg anak yatim sebab saya nak jaga dia bagi kasih sayang"haha i guess ramai kot perempuan kat sana yg anak yatim jugak tapi u answred that "awak lain sikit"Bakhit for your information dulu zaman sekolah saya selalu curi pandang kat awak walaupun awak taksedar langsungggg yelahh sape nak pandang aku ni kannn (crying for 2minutes)selama 4 bulan kita kenal,macam macam benda jadi then pernah 1 hari awak nmpak fikri post kat wall saya awak tnya saya ada bf kee haa ingat tak yg saya terus merajuk taktentu fasal sebab saya taksuka dibabitkan dengan dia tuu haa masa tuu awak terus call saya mintak maaf bagai haha awak tahu takk awak sweet sangat saya memg tenga marah tapi lepas awak call tuu terus mood baik saya nampak lahh awak bebetul rasa besalah masa tuu hm sedar taksedar hari dahh 4 bulan kita kenal macam macam awak cakap kat saya makin hari jugaklahh rasa sayang tuu makin banyak hm awk tahu apa saya buat kalau rindu awak ?saya baca balik our old conversation saya dengar balik wechat kita tu semua sebab apa tau sebab dengan cara tu jelahh saya dapat happykann jiwa raga saya kalau tengah moody kee marahh kee nangis kee haa awak sendiri tahukann saya ni gembengg haha sorry Mohd Bakhit kalau sepanjang kita kenal banyak perbuatan perkataan percakapan saya yg melebihi batas saya ni manusia biasa jee minta maaf kalau awak kurang senang dengan cara sempoi lek joi mak joi saya ni saya sentiasa simpan apa yg awak pernah cakap saya ingat apa yg pernah awak saya tak telampau berharap sebab saya tahu JODOH ITU RAHSIA ALLAH inshaAllah k lahh awak banyak senanye nak dibebelkan tapi adik saya dahh banyak kali ketuk kepala saya mintak lappy sekian....and HAPPY 4MONTH thankss beinggg my good listener and 1 more thingg saya rindu kita yang dulu Assalamualaikum :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang suka lolipop:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farra Farhana