Online Diary DayangFarraHana :D: K A M I .com

Saturday 18 February 2012

K A M I .com

hihui?? da lame rasenye tak berbelog nih >>harini farra nak jerit sikit pasal maulud dekat sch farra tadii,,
  actually farra sampai jew semua da get ready nak pergi berarak,,wee~~dengan selamba farra terus pergi        surau..punya nak ngelak tuh,,harini dengar seramah tuu macam bosan jew,,farra dan kawan kawan apa lagi,,
   bergambar lahh>>
ni laahh muka muka yang kebosanan>>farra jugak jadi mangsa keadaan kena me'nangkap pict
diorang<dari kiri jamy,aten dan wany>.hihi
              ini pulakk atenn,,nak sangat amek pict sorang2~~konon nak buat dp~`hiuhiu""amek nii>>
 actualy ,,ni aten dan wany hiuhiu~~my girlfee
ni pulakk muka kebosanan dayah dan aten~~ nampak kan kebosanan diorang,,hehe
lepass tu kitorang pegi makan then terus away pegi hostel>>dalam away tuu,,menyempat lagi kitorang    ber'snap'     ~~~
atoto~`cantik takk model nii,,hihi<3superb gilerr~~ni wany,,na sangat kann,,amek kau~~
okay ni pulakk,,superb num dua~~hihi~~perempuan paling sopan abad ini,,~~  
dayah dan aten~~aku tahu diorang sebenarnya tak sempat cari gaya aku da snap~~hee sorry~
inilah aku~~baru sempat nak snap taw~~kerja aku memang kena snap pict dyorang pun,,hee~~
akulah photographer tak berbayar~~hiuhiu~~
hahai~~model lahh kunun~~aku dahh macam pokok nak tumbang dahh ..hehe    
 huhui>.dia nii jamy,,soryy pict agak blur~~kerja dia asyik delete pict yang tak kene kat
 mata dia tuu~~hihi  
and the last pict before away kat hostell~~tak tahu lahh motif apa yang aku dan wany
 cube buatmmhaha,,sekian sahaja~~MAULUD SMK TUN HABAB~~                                                    

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang suka lolipop:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farra Farhana