Online Diary DayangFarraHana :D: Our Memory .SMV Tanjung Puteri Johor Bahru :>>

Monday 30 July 2012

Our Memory .SMV Tanjung Puteri Johor Bahru :>>

Photobucket


heyy korangg .farra tetiba pulakk teringat kat korangg ,so farra update lahh blog nihh untuk menunjukkan rasa rindu farra dekat korang (amboi ayat aku skema )actually farra memang dahh lame nakk update blog pasal kita kat sana .tapi berkesermpatan jee :(farra ingat first time masuk sekolah sana .amboi segan k segan .mane tak nyaaa dala ramai lelaki .farra nihh pemalu orang nya sebenarnya .kalau tak silap masa tuu 6/2/2011 .budakk first farra jumpa .SAFFA ZUHRAHH .dia dari batu pahat .ke asrama dengan dia .pergi daftar dengan dia .semua dengan dia lahh .then lepas daftar ada sorang kakak pengawas nihh .lupa pulakk ~~''dia bawak lahh farra masuk kelas 4 AMALAN BENGKEL MESIN .haha .farra ingat farra sorang jee perempuan ,tapi ada sorang lagii .SALINA .masa farra masuk jee semua buad bising .tak silap masa tuhh kelass BM .ishh seram jugakk kott .semua lelaki .farra dengan ena jee perempuan .so ,farra punn berlagak biasa jelaaa.malas nak fikirkan sangat .



wink wink *sorry guys nihh jee gambar yang aku jumpa .kepada sesiapa yang ter 'in' tuu maaf lerr :))okayy diorang nilahhh yangg selalu buli farra sampai satu hari farra nangis diorang buat .kacau farra lahh .sakat lahh .walaupun menyakitkan hati perangai diorang nihh .tapi farra happy sangat dapat kenal .dapat belajar satu kelas .dapat buad projek sesame walaupun farra paling malas nakk buad kerja nihh .hm seriously farra tak minat .dahh mintak tuka punn tak dapat .ishh geram !tapi farra seronok jugak dapat belajar benda baru .kenal dengan mesin tulahh nilahh ,haihh .sampai cikgu punn naik bengang dengan farra sebab diorang anggap farra sajee nak menggedik .tak punn lahh cikgu .saya memang tak suka benda nihh ,hmm CIKGU SARINA .CIKGU OTHMAN .CIKGU WANI .SAYA MINTA MAAF DIATAS KEMALASAN SAYA .saya tak suka memang macam tuu .:))tiap kali masukk bengkel tugas yg cikgu othman bagi .buat air lahh .sapu sampah lahh .haha .kesian bole .haha .tapi bab tulis siapkan nota memang farra number one lahh ,gila rajin .

gila bapakk rindu dekat dorm AISYAH 5 :)yang sekarang dahh pindahh ke sina 1 .am i right ?haha .KAK ANIS .KAK KECHIK .KAK SARA .KAK PEPY .KAK ANIS .YAYA .ALIN .HAJAR .PIKA .FATIN .TASHA .KETOT .aku rindu thap gaban dahh nihh dengan korangg ,bilalahh kita dapat jumpa lagi kann .korangg punn macam dahh lupa kat aku .hm sedihh !haishh .terima kasihh jaga aku masa aku sakit .care gilerr korang kat aku .i really appreaciate it .takpelahh ade masa aku datang k .nak peluk cium .guling guling dengan korangg .hihi .banyak sangat kenangan .farra ingat lagi dorm kita lahh paling wanted kann ,dorm budak degil !takk punn padahall kann ?hihi .tak lupa jugAk kat akak senior lain .kak anim .kak adah .kak omeng .kak bella .kak echa .kak ape lagii ,haihh lupa dahh ,soryy :((batch farra yg lain punn ,budak aisyah dgan budak khatijahh ,aku rindu setengah mati dengan korang .walaupunn kita tak berape nak rapat kann ,tapi aku dahh anggap korang macam kawan baik aku sendiri .aku sayamg korang semua .malam malam overnight .makan maggi share share .peras makanan orang .hehe .rindu sangat .time aku sakit korang bawakan makanan ke atas .tewman aku pegi hospital .doktor cakap antibodi aku telampau lemahh .sebab atuu aku sakit jee .yang cikgu punn tak percaya .hm .sedihhh !aku minta maaf lahh if korang tak puas hati dengan aku sebab aku kerja sakit jee .kerja pegii hospital jee .im sorry ASPURI .banyak sangat kenangan kita .antaranyA --------------------->


ZAPIN .hadoyy seronok kann masa nihh .kita zapin .joget sama sama .seriously rindu :)









KADET POLIS .kawad masa hari koko <3first time farra berkawad .sumpah sebelum nii tak suka .sekarang kalau bolehh hari hari nak berkawad ,haha .walaupun tempat ketiga .kira bersyukurlahh <3




karnival MATEMATIK SAINS kott .haha ,dekat SMT JOHOR BAHRU <3




tapi sayang :(seminggu sebelum raya .surat permohonan pindah farra dahh diluluskann :(sedih sangat masa tuu .mase tu farra baru balik dari makmal dengan eyna .then dekat parking farra ternampak keretaa pakcik farra .farra terus lari pergi pejaabat then diorang dahh ada kat situ dahh ,nak ambil farra balik .farra terus pergi jumpa cikgu cakap farra nak pindah .jumpa kawan kawan ,tak sampai hati nak cakap kat diorang yg farra dahh nak pindahh .hm .farra terus balik hostel .packing baju baju .tapi masa tuhh family farra balik dulu .sebab nak tunggu farra pcking barang memang jenuhh lahh kann .budak semua cakaap ."balik lahh lepas buka sesame 'nak nangis farra dengar .farra tahu tuu hari last farra buka dengan diorang .farra punn ikut jelahh .lepas buka diorang semua jumpa farra ,farra salam diorang .peluk cium .haish .syahdu kott .haha.paling farra takbolehh tahan masa nak salam dengan SALINA dengan BUDAK DORM AISYAH 5 .perghh !laju airmata nihh ,dekat dalam kereta jgan cakap lahh kann .berhingus hingus farra nangis !tapi sedih .KAK ANIS takde masa tuu .dia pergi latihan industri .sedihh sangat .itu sahaja nukilan farra .farra rindu .sayang dekat ASPURI 2011 .umur panjang kita jumpa lagi okayy .maaf kekurangan dekat blog farra nihh .-->SINCERELY DAYANG FARRA FARHANA BT AG BAHRUN ,EX STUDENT SMVTPJB >AMALAN BENGKEL MESIN<--
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang suka lolipop:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farra Farhana